L’equip d’oftalmologia de l’Hospital Clínic de Barcelona porta a terme, de forma voluntària, revisions oftalmològiques a més de 170 nens i nenes beneficiaris del programa #Invulnerables de CaixaProinfància.
El equipo de oftalmología del Hospital Clínic de Barcelona lleva a cabo, de forma voluntaria, revisiones oftalmológicas a más de 170 niños y niñas beneficiarios del programa #Invulnerables de CaixaProinfancia.

L’Hospital Clínic de Barcelona realitza revisions oftalmològiques de forma voluntària a més de 170 infants de llars vulnerables

20.11.21

Després d’un any d’aturada per la pandèmia, torna amb força la campanya #Invulnerables amb Visió, impulsada per la Fundació “la Caixa”, Sor Lucía Caram i Natural Optics Group.

Un 25% de la població estudiantil és susceptible de tenir afeccions visuals no detectats que sovint generen problemes d'autoestima, fracàs escolar o aïllament.