Més de 126.000 escolars en situació de vulnerabilitat han tornat a classe amb material escolar nou gràcies a la Fundació ”la Caixa” i CaixaBank

22.09.21

Totes dues entitats donen un total de 126.512 kits escolars, perquè els menors que viuen en llars vulnerables tinguin més possibilitats per aprendre, créixer i crear el seu propi camí cap a un futur millor.

A Catalunya han rebut aquests kits un total de 20.300 menors en situació vulnerable, 18.095 dels quals són de la província de Barcelona; 936 de la província de Girona; 1.062 de la província de Lleida, i 892 de Tarragona.

CaixaProinfància, el programa de la Fundació ”la Caixa” dirigit a llars en situació de vulnerabilitat, afegeix aquesta acció a les ajudes que durant el curs proporciona a més de 60.000 infants i adolescents d’arreu de l’Estat en forma de diferents serveis de reforç educatiu, oci i lleure, tallers i assistència psicològica, com també de material escolar, ulleres i alimentació.