La Fundació ”la Caixa” i CaixaBank faciliten que més de 100.000 menors vulnerables tornin a l’escola en més igualtat de condicions

10.09.20

Ambdues entitats lliuren un total de 119.895 kits arreu de l’Estat espanyol, 19.578 a Catalunya, perquè els menors que viuen en llars vulnerables tinguin més possibilitats per aprendre, créixer i construir el seu camí cap a un futur millor.

Aquests lots es distribuiran per les més de 400 entitats socials de tot el país que desenvolupen el programa CaixaProinfància als seus territoris, amb la implicació d’escoles, administracions públiques i la xarxa d’oficines de CaixaBank, la més extensa del sector a Espanya. També col·laboraran en aquesta campanya els clients que ho desitgin.

“Treballem, sempre compromesos a aconseguir més equitat, perquè els infants i joves que es troben en situacions difícils disposin de més oportunitats; perquè només l’educació pot transformar el futur de la infància”, ha explicat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.