La Fundació ”la Caixa” impulsa activitats d’estiu per ajudar 20.000 menors vulnerables a pal·liar l’impacte emocional de la COVID-19

17.07.20

El programa CaixaProinfància facilita a les entitats socials la possibilitat de continuar desenvolupant les activitats d’estiu de manera presencial, semipresencial i en línia, amb les mesures de prevenció necessàries.

336 entitats socials de les principals ciutats de tot Espanya organitzen aquestes activitats en col·laboració amb el programa, a les quals la Fundació ”la Caixa” destina 7 milions d’euros aquest any.

A Catalunya, 105 entitats organitzen les activitats d’estiu en les que hi participaran 8.000 menors. 91 de les entitats són de la província de Barcelona i atendran a 7.515 menors.