La Fundació ”la Caixa” dona suport al desenvolupament de 15 investigacions socials que ajudin a comprendre els desafiaments emergents

04.05.20

L’entitat posa en marxa la segona Convocatòria de Recerca Social, que finançarà amb 1,5 milions d’euros projectes que aportin coneixement sobre nous fenòmens socials, alguns d’ells sorgits després de la pandèmia.

Fins al 20 de maig, investigadors de totes les disciplines procedents d’universitats i centres de recerca d’Espanya i Portugal poden presentar les seves candidatures.

A la primera convocatòria l’entitat va finançar amb 1,3 milions d’euros 13 projectes que ja s’estan desenvolupant i que analitzen en profunditat problemàtiques en l’àmbit de l’atenció domiciliària a la gent gran; la bretxa de gènere en el món digital, l’exposició infantil a la contaminació o la prevenció de la violència de gènere, entre d’altres.