“la Caixa” facilita material escolar a prop de 85.000 nens i nenes en situació vulnerable

12.09.19

84.955 nens i nenes de tot l’Estat atesos pel programa CaixaProinfància rebran kits de material escolar adaptats a cada cicle educatiu (preescolar, primària i secundària).

Una de les principals línies de treball del programa és garantir la promoció socioeducativa d’aquests infants. Per això, al llarg de tot el curs facilitarà també diferents suports educatius a les seves famílies.

«L’educació és la millor eina per possibilitar als nens i nenes un futur enriquidor i amb oportunitats. Facilitant-los aquest material contribuïm a que tornin a l’escola preparats i sobretot amb il·lusió i ganes d’aprendre.” ha explicat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.