El programa ”la Caixa” Feina Jove ha facilitat la contractació de 1.079 joves a Espanya

14.03.19

Cofinançat per la Fundació Bancària ”la Caixa” i el Fons Social Europeu, el programa ”la Caixa” Feina Jove dota d'ajuts directes per a la contractació les empreses que generin ocupació jove estable i de qualitat. El 65,2 % dels contractes finançats han estat indefinits.

La iniciativa, de la qual s'ha obert una segona convocatòria, té com a objectiu contribuir a la reducció de la desocupació entre persones joves, d'entre 16 i 29 anys, inscrites en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, explica: «El nostre objectiu és que aquest pla d'ajuts sigui un estímul per a la contractació d'un col·lectiu que ha patit especialment amb la crisi: els joves. Oferint-los facilitats perquè es puguin incorporar al mercat laboral, els volem demostrar que confiem en ells i en la seva capacitat per construir un futur millor».

Etiquetes