Una dotzena de dones de la Fundació Ana Bella ha participat en aquest projecte de teatre social.
Una docena de mujeres de la Fundación Ana Bella ha participado en este proyecto de teatro social.

Un grup de dones maltractades puja a l’escenari per empoderar-se a través d’un projecte de teatre social

20.06.22

La Fundació Ana Bella i UpSocial, amb el suport de la Fundació ”la Caixa”, impulsen un projecte de teatre social perquè dones supervivents de violència de gènere s’empoderin i trobin feina.

L’obra, titulada “Vuelo XII”, s’ha estrenat al Teatre Joventut de l’Hospitalet de Llobregat després de mesos de treball amb metodologies innovadores destinades a recuperar l’autoestima, treballar l’empoderament personal i millorar les oportunitats laborals de les participants.

L’elenc està format íntegrament per 11 dones de la xarxa de supervivents de la Fundació Ana Bella a Barcelona i la seva àrea metropolitana.