A dalt (d’esquerra a dreta): Luis Carreras del Rincón, Asunción Ortega Enciso, Artur Santos Silva, Marc Murtra, Javier Godó, Isabel Estapé, Shlomo Ben-Ami, Eugenio Gay Montalvo, Francesc Homs Ferret, Elisa Durán Montolío. A baix (d’esquerra a dreta): Josep Maria Coronas Guinart, Isabel Gabarró Miquel, José María Álvarez Pallete, Isidro Fainé Casas, Juan José López Burniol, Pablo Isla Álvarez de Tejera, Joaquin Gay de Montellá Ferrer-Vidal, Antonio Vila Bertrán.
Arriba (de izq. a dcha): Luis Carreras del Rincón, Asunción Ortega Enciso, Artur Santos Silva, Marc Murtra, Javier Godó, Isabel Estapé, Shlomo Ben-Ami, Eugenio Gay Montalvo, Francesc Homs Ferret, Elisa Durán Montolío. Abajo (de izq. a dcha): Josep Maria Coronas Guinart, Isabel Gabarró Miquel, José María Álvarez Pallete, Isidro Fainé Casas, Juan José López Burniol, Pablo Isla Álvarez de Tejera, Joaquin Gay de Montellá Ferrer-Vidal, Antonio Vila Bertrán.

El Patronat de la Fundació Bancària ”la Caixa” es reuneix per primera vegada després de la incorporació dels nous patrons

28.04.22

El Patronat de la Fundació Bancària ”la Caixa” ha celebrat avui a Barcelona la seva primera reunió després dels canvis que va aprovar el darrer mes de febrer.

El màxim òrgan rector de l'entitat ha comptat avui amb la presència, per primer cop, de José María Álvarez Pallete, Isabel Gabarró, Joaquín Gay de Montellà i Pablo Isla, que es van incorporar al Patronat en substitució de César Alierta, Salvador Alemany, Antoni Fitó i Javier Solana, els mandats dels quals van finalitzar per venciment temporal.