José María Álvarez Pallete, Isabel Gabarró, Joaquín Gay de Montellá i Pablo Isla s’incorporen al Patronat de la Fundació Bancària ”la Caixa”

21.02.22

El Patronat de la Fundació Bancària ”la Caixa” ha aprovat avui a Barcelona la incorporació de José María Álvarez Pallete, Isabel Gabarró, Joaquín Gay de Montellá i Pablo Isla. Els nous membres substitueixen en el Patronat Salvador Alemany, César Alierta, Antoni Fitó i Javier Solana, els mandats dels quals acaben per venciment temporal.

A més, el Patronat ha aprovat per unanimitat la reelecció d’Isidre Fainé com a President de la Fundació Bancària ”la Caixa” per als propers quatre anys. Juan José López Burniol renova també com a Vicepresident.

La Fundació ”la Caixa” tindrà el 2022 un pressupost de 515 milions d’euros, de manera que es manté per tretzè exercici consecutiu una inversió social superior als 500 milions d’euros l’any.