Civil Society SDG UN Summit (2018): Participació en aquest fòrum a Nacions Unides (Nova York) sobre la consecució dels ODS per part de la societat civil.
Civil Society SDG UN Summit (2018): Participación en este fórum en Naciones Unidas (Nueva York) sobre la consecución de los ODS por parte de la sociedad civil.

L’ONU atorga a la Fundació ”la Caixa” l’estatus d’entitat consultiva especial

08.02.22

Es tracta de la categoria més alta oferta per l’ONU a organitzacions no governamentals, i permetrà a la Fundació participar en les tasques de l’organització, ser escoltada i contribuir a la seva agenda.

Amb aquest reconeixement, l’ONU podrà sol·licitar a la Fundació ”la Caixa” consell, informació especialitzada i elaboració d’estudis. Per part seva, la Fundació podrà assistir a conferències i esdeveniments internacionals a l’ONU, i portar a terme declaracions escrites i orals en aquests esdeveniments o organitzar actes paral·lels.

Actualment, 5.003 entitats no governamentals de tot el món ostenten l’estatus d’entitat consultiva de l’ONU, de les quals 217 són fundacions.