D’esquerra a dreta: la directora de la Fundació Cruyff, Pati Roura; el futbolista del València CF i padrí del Cruyff Court, Carlos Soler; la tinent d’alcalde i regidora d’esports de l'Ajuntament de València, Pilar Bernabé, i el responsable comercial de l’Àrea Corporativa d’Educació i Marketing de la Fundació “la Caixa”, Alejandro Fernández, han inaugurat el Cruyff Court Carlos Soler.
De izquierda a derecha: la directora de la Fundación Cruyff, Pati Roura; el futbolista del Valencia CF y padrino del Cruyff Court, Carlos Soler; la teniente de alcalde y concejala de Deportes del Ayuntamiento de Valencia, Pilar Bernabé, y el responsable comercial del área corporativa de Educación y Marketing de la Fundación ”la Caixa”, Alejandro Fernández, han inaugurado el Cruyff Court Carlos Soler.

La Fundació Cruyff i la Fundació ”la Caixa” inauguren el Cruyff Court Carlos Soler a València

València

17.12.21

Els Cruyff Courts formen part d’un projecte social de la Fundació Cruyff i esdevenen plataformes de transformació social en barris desafavorits.

El Cruyff Court Carlos Soler és el novè camp impulsat, fruit de l’acord entre la Fundació Cruyff i la Fundació ”la Caixa”, per promoure l’esport com a via d’inclusió, cohesió i transformació social.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure que fomenten la pràctica esportiva entre infants i joves en situació de vulnerabilitat i que pretenen transmetre valors com la responsabilitat, el respecte, la inclusió i el joc en equip, i l’educació en hàbits saludables.