La Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça inauguren el Cruyff Court Vilanova del Camí

Vilanova del Camí

01.06.21

El Cruyff Court Vilanova del Camí és el dotzè dels quinze Cruyff Courts que la Fundació Cruyff inaugura a Catalunya, arran de la col·laboració amb la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social, i en aquest cas, té també el suport de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.

Gràcies a l’acord entre la Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça, es preveu la construcció, el manteniment i la dinamització d’un total de 15 Cruyff Courts a tot Catalunya, projecte en què es dona prioritat a zones desafavorides.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves amb l’objectiu d’inculcar, a través de les activitats esportives, valors com ara la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.