La Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça inauguren el Cruyff Court Jordi Alba a l’Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet de Llobregat

19.03.21

• El Jordi Alba és l’onzè dels quinze Cruyff Courts que la Fundació Cruyff inaugura a Catalunya, arran de la col·laboració amb la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social, i en aquest cas, té també el suport de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.

• Gràcies a l’acord entre la Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Barça, es preveu la construcció, el manteniment i la dinamització d’un total de 15 Cruyff Courts a tot Catalunya, projecte en què es dona prioritat a zones desafavorides.

• Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves amb l’objectiu d’inculcar, a través de les activitats esportives, valors com ara la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.