L’Obra Social ”la Caixa” i CaixaBank ja han recollit 1,7 milions de litres de llet pels bancs dels aliments

21.06.19

La gran recollida de llet «Cap nen sense bigoti» ja ha batut el rècord de recollida de llet en les tres primeres setmanes de campanya, amb 1,7 milions de litres de llet, provinents de més de 65.000 donatius de clients a través de més de 4.000 oficines de CaixaBank, en favor de la Federación Española de Bancos de Alimentos (FESBAL).

Diverses personalitats de l'esport, el cinema i la televisió s'han sumat a la campanya a les seves xarxes socials: l'actor Antonio Banderas i Jesús Vidal, el club Atlético de Madrid o la presentadora Elsa Anka.

L'acció solidària de recollida de llet «Cap nen sense bigoti» ha estat promoguda per l'Obra Social ”la Caixa” i CaixaBank, que es destina íntegrament als bancs dels aliments, continuarà amb la seva crida a les donacions que aquesta xifra només cobriria un 20% de la demanda de persones que depenguin dels bancs d'aliments per satisfer les seves necessitats nutricionals bàsiques.

Els donatius econòmics es poden continuar realitzant fins al 31 d'agost a través de canals electrònics, com CaixaBankNow, CaixaMóvil o l'enviament de SMS amb la paraula «LLET» al 38014. També es poden fer aportacions a www.granrecollidadellet.cat.