La Fundació Cruyff, la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona inauguren un Cruyff Court a Les Roquetes amb Ronaldinho i Carles Puyol

26.09.18

Aquest camp de futbol se suma al Cruyff Court Hristo Stoichkov de Martorell, al Cruyff Court Sergio Busquets de Badia del Vallès, al Cruyff Court Carles Puyol de la Pobla de Segur i al Cruyff Court Gerard Piqué de Sant Guim de Freixenet.

En total, es preveu la construcció, manteniment i dinamització de 15 Cruyff Courts arreu de Catalunya, prioritzant zones desafavorides, fruit de l'acord entre la Fundació Cruyff, la Fundació Bancària ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d'ús lliure per fomentar l'esport entre infants i joves i, a través d'aquesta activitat, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l'educació en hàbits saludables, per evitar el sedentarisme i prevenir l'obesitat infantil.

L'embrió d'aquest projecte va ser la creació del Cruyff Court Xavi Hernández a Terrassa, que va posar els fonaments de l'acord.