L’Obra Social ”la Caixa” i la FESBAL impulsen la campanya de recollida de llet per a famílies desfavorides

29.05.18

La campanya «Cap nen sense bigoti» està promoguda per l'Obra Social ”la Caixa” i CaixaBank en benefici dels bancs d'aliments, als quals acudeixen de manera habitual més d'1,5 milions de persones, de les quals a la vora de 220.000 són menors, per cobrir les necessitats bàsiques d'alimentació.

Un de cada tres menors a Espanya està en risc de pobresa, fet que suposa que és el cinquè país amb la taxa de pobresa infantil més elevada, segons l'Eurostat. Aquesta gran recollida de llet vol contribuir que tinguin accés a una alimentació saludable i equilibrada.

La gran recollida de llet de l'any passat va aconseguir 1,2 milions de litres. Els bancs d'aliments es marquen com a objectiu mínim garantir 3 litres de llet al mes per persona. Per cobrir aquesta demanda, han d'aconseguir 7,5 milions de litres de llet aquest any.

Tots els ciutadans podran contribuir a la causa, del 28 de maig al 13 de juliol, mitjançant microdonatius a través de diferents canals electrònics. CaixaBank posa a disposició de la iniciativa tots els seus canals, com els caixers i CaixaBankNow, i la seva àmplia xarxa d'oficines per a facilitar la recollida de la llet.