Els voluntaris de ”la Caixa” celebren una jornada a 36 ciutats dedicada a més de 5.600 infants en situació de vulnerabilitat

26.05.18

Un de cada tres menors està en risc de pobresa a l’Estat, essent el cinquè país amb major taxa de pobresa infantil, segons Eurostat. Això fa més difícil que els nens i nenes es desenvolupin plenament, en els diferents àmbits de les seves vides, i que puguin tenir les necessàries oportunitats per descobrir els seus talents i convertir-los en un valor per a la seva formació i el seu futur.

Davant d’aquesta situació, el Dia del Voluntari de ”la Caixa” 2018 està dedicat a l’impuls de tallers educatius, culturals, lúdics i mediambientals, que contribueixin al desenvolupament de la creativitat i de les fortaleses dels infants.

L'Associació de Voluntaris de ”la Caixa” ha organitzat una jornada especial en què més de 1.000 voluntaris han acompanyat a 5.600 nens i nenes en situació de vulnerabilitat a 36 ciutats de tot Espanya.

"Els voluntaris de ”la Caixa” són la mostra de que tots podem contribuir a la construcció d'una societat més justa i amb més oportunitats, especialment per als que més les necessiten. La seva dedicació constant i present a tot el territori és, a més, anònima i desinteressada. L'esforç dels voluntaris, els millors ambaixadors de l'Obra Social, ens permet fer realitat la nostra missió: canviar presents i construir futurs", ha declarat el president de la Fundació Bancària" la Caixa ", Isidre Fainé, que ha participat en l'acte central, a Barcelona.