La Fundació Bancària ”la Caixa” rep el Segell d’Excel·lència Europea EFQM 500+, que premia la qualitat en la gestió

26.04.18

En el marc del seu Pla Estratègic 2016-2019, que té com a lema Canviem presents, construïm futurs, la Fundació Bancària ”la Caixa” assoleix el nivell 500+, la màxima distinció de qualitat en la gestió que concedeix la Fundació Europea per a la Gestió de la Qualitat (EFQM).

L'entitat, que aquest any té un pressupost de 520 milions d'euros, impulsa anualment 50.000 iniciatives que arriben a 11 milions de persones.

El president de la Fundació Bancària, Isidre Fainé, que ha recollit la distinció a Madrid, ha destacat: «Obtenir el Segell EFQM 500+ suposa el reconeixement que l'excel·lència és una constant en tots els nivells de gestió de la Fundació Bancària ”la Caixa” i guia totes les nostres accions».