Més de 20.000 persones en situació vulnerable tindran oportunitats per trobar feina

06.10.17

La promoció de projectes d’inserció sociolaboral per a persones amb discapacitat o en situació de vulnerabilitat social és l’objectiu d’aquest programa de l’Obra Social ”la Caixa”, que concedeix ajudes a projectes d’entitats socials que promouen programes d’ocupació.

La convocatòria d’Inserció Sociolaboral s’emmarca en el Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials de l’Obra Social ”la Caixa”, que destinarà enguany més de 19,8 milions d’euros a projectes d’arreu de l’Estat.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat l’entusiasme amb què treballen les entitats socials cada dia per fer possible una societat més justa.