L’Obra Social ”la Caixa” facilita la tornada a l’escola a prop de 38.000 infants en risc d’exclusió social

15.09.17

Es lliuraran kits bàsics de material escolar a infants d'arreu d'Espanya atesos per CaixaProinfància, el programa d'atenció a famílies amb menors de 0 a 18 anys en situació de vulnerabilitat.

Una de les principals línies de treball del programa és garantir la promoció socioeducativa d'aquests infants. Per això, a més dels lliuraments dels kits de material escolar, al llarg de tot el curs es facilitaran diferents suports educatius a les famílies ateses per CaixaProinfància.

«Volem que els infants que formen part de CaixaProinfància puguin tornar a l'escola sense més preocupació que la d'estudiar per construir un futur ple d'oportunitats», ha explicat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.