L’Obra Social ”la Caixa” i la FESBAL recullen 1,2 milions de litres de llet en favor de famílies en risc d’exclusió social

12.09.17

La campanya «Cap nen sense bigoti» ha aconseguit reunir 1,2 milions de litres de llet entre la recollida física i les aportacions econòmiques a través de canals electrònics. Aquesta suma es lliurarà als bancs d'aliments provincials que atenen famílies en situació de risc d'exclusió social.

La iniciativa, impulsada conjuntament per l'Obra Social ”la Caixa” i CaixaBank en favor de la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (FESBAL), ha aconseguit mobilitzar també diverses empreses del sector de la restauració, així com múltiples personalitats del món de la cultura i l'esport, que «s'han posat el bigoti» per la causa, creant una forta cadena de solidaritat a les xarxes socials.

La campanya ha comptat amb 5.070 punts de recollida, majoritàriament l'àmplia xarxa d'oficines de CaixaBank, així com els centres associats a l'Obra Social ”la Caixa”.

La quantitat reunida a tot Espanya gràcies a la solidaritat dels ciutadans permetrà a més de 25.000 famílies en situació de vulnerabilitat arribar al consum mínim de llet recomanat -un litre per persona a la semana- fins a final d'any.