Prop de 25.000 infants i adolescents en situació vulnerable participen en les colònies d’estiu i activitats de lleure saludable de l’Obra Social ”la Caixa”

01.08.17

Centres oberts, colònies urbanes i campaments són algunes de les activitats vacacionals promogudes per CaixaProinfància, el programa de l'Obra Social ”la Caixa” d'atenció a la infància en situació de pobresa i vulnerabilitat.

Més de 400 entitats socials de les principals ciutats de tot Espanya col·laboren amb el programa i moltes d'elles organitzen els campaments i les colònies urbanes, als quals l'Obra Social ”la Caixa” destina més de 14 milions d'euros aquest any.

Durant el primer semestre del 2017, CaixaProinfància ha arribat a més de 50.000 infants i a prop de 32.000 famílies, amb una inversió de més de 33 milions d'euros.