L’Obra Social ”la Caixa” destina prop de 4,5 milions d’euros a 210 projectes de tot l’Estat per millorar la qualitat de vida de persones grans o amb discapacitats

16.06.17

Una vida independent, autònoma i de qualitat per a les persones grans, amb discapacitats o malalties és l'objectiu d'aquest programa de l' Obra Social ”la Caixa”, que concedeix ajudes a projectes d'entitats socials d'arreu de l'Estat.

La convocatòria de Promoció de la autonomia i atenció a l'envelliment, a la discapacitat i a la dependència 2017 subvenciona projectes que promoguin la qualitat de vida de persones en situació de dependència, així com el seu entorn familiar.

Aquesta és la primera convocatòria en resoldre's dintre del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, que destinarà enguany més de 19,8 milions d'euros a projectes d'arreu de l'Estat.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat el seu agraïment a totes les entitats que han participat en aquesta convocatòria: "el suport i la contribució de les persones que treballen diàriament en les entitats socials i les ONG és el capital més important que tenim".

Etiquetes