L’Obra Social ”la Caixa” i el Fons Social Europeu destinen més de 21 milions d’euros a incentivar la creació de feina jove

06.03.17

El nou Programa ”la Caixa” Feina Jove té l’objectiu d’incentivar la contractació, estable i de qualitat, per contribuir a reduir la desocupació que pateix aquest col·lectiu.

La convocatòria facilitarà un ajut directe a empreses de tot l’Estat espanyol que contractin persones joves, d’entre 16 i 29 anys, inscrites en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil o que s’hagin apuntat com a demandants de feina en un servei públic d’ocupació o hagin dut a terme la renovació de la demanda d’ocupació.

A fi de desenvolupar el Programa ”la Caixa” Feina Jove, l’Obra Social gestionarà 20 milions d’euros procedents del Fons Social Europeu i n’aportarà 1,7 d’addicionals, de manera que se superaran els 21,7 milions d’inversió.

Les sol·licituds es podran presentar entre el 7 de març i el 31 de juliol a la pàgina web www.lacaixafeinajove.org.