Leo Messi i la Fundació Leo Messi se sumen al programa #Invulnerables impulsat per l’Obra Social ”la Caixa”, la Generalitat, la Fundació FC Barcelona i la Fundació Rosa Oriol

20.02.17

El jugador argentí del FC Barcelona Leo Messi, a través de la fundació que porta el seu nom, ha acceptat col·laborar amb el programa #Invulnerables de lluita contra la pobresa infantil, que treballa per la igualtat d'oportunitats dels infants, els joves i les seves famílies. La iniciativa, nascuda a instàncies de Sor Lucía Caram, està impulsada per l'Obra Social ”la Caixa”, la Generalitat, la Fundació FC Barcelona i la Fundació Rosa Oriol.

A través d'un vídeo, Messi ha expressat la seva opció de «jugar el partit de la vida d'#Invulnerables» i ha convidat la ciutadania a implicar-se en aquesta realitat que afecta tants infants. Leo Messi ha manifestat la seva preocupació pel patiment dels més petits i ha volgut contribuir a la difusió i la visibilitat del projecte.

#Invulnerables es proposa treballar en xarxa i potenciar la col·laboració publicoprivada per aconseguir trencar el cercle hereditari de la pobresa, ajudant les famílies perquè els infants puguin créixer amb tots els seus drets respectats i les seves necessitats cobertes, i garantint la igualtat d'oportunitats. En definitiva, perquè els infants puguin ser infants.