La Fundació Bancària ”la Caixa” tanca l’any agraint la col·laboració de les entitats que fan possible la seva labor social

28.12.16

L'Obra Social ”la Caixa” concreta a la seva última campanya els propòsits per al 2017: trencar la transmissió de la pobresa, promoure la contractació de persones en risc d'exclusió social, fomentar l'envelliment actiu i saludable, i generar oportunitats per als col·lectius més vulnerables.

La campanya tindrà presència en premsa, ràdio i televisió amb un anunci que s'estrenarà minuts abans de les campanades de mitjanit del 31 de desembre a les principals cadenes, i que recull el testimoni de representants d'Unicef, ACNUR, Fundación Vicente Ferrer, Creu Roja Espanyola, Fundación ONCE, Càritas i Save the Children, entre altres entitats col·laboradores de l'Obra Social ”la Caixa”.

El Pla Estratègic de la Fundació Bancària ”la Caixa” 2016-2019 preveu una inversió de més de 2.000 milions d'euros en Obra Social. Durant l'exercici que acaba, l'entitat ha impulsat més de 46.000 iniciatives socials, de les quals s'han beneficiat més de 10 milions de persones.

«El 2016, l'Obra Social ”la Caixa” ha reafirmat el seu compromís amb la construcció d'una societat més justa, igualitària i cohesionada. Un afany que mantindrem l'any vinent gràcies al compromís de col·laboradors, voluntaris i entitats socials, i a la confiança dels nostres clients, que ho fan possible», explica el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.