Rafa, una història de superació amb Reincorpora

20.12.16

"Vaig decidir fer un canvi de vida quan vaig caure pres. Ja no em quedava més: o canviava de vida o queia al fons de tot". La d'en Rafa és una història d'èxit del programa Reincorpora de l'Obra Social ”la Caixa”, el projecte d'inserció laboral de persones privades de llibertat que l'entitat impulsa des de 2011.

L'objectiu del programa és oferir un futur diferent a aquelles persones que estan en la fase final de la condemna. Amb un enfocament pioner i integral en l'atenció a les persones privades de llibertat, Reincorpora ofereix itineraris sociolaborals a mida de la persona, que combinen: formació, accions de servei solidari a la comunitat, i assessorament i acompanyament en el procés de recerca activa de feina . Amb aquest itinerari, la persona aprèn unes competències, valors i habilitats, tant personals com professionals, que l'ajuden en el seu camí cap a la plena inclusió en la societat. En Rafa, ho ha aconseguit.