L’Obra Social ”la Caixa” i Sony Computer Entertainment España presenten un videojoc especialment dissenyat per a persones afectades de paràlisi cerebral

15.04.16

La Fundació Bancària ”la Caixa” i el programa de desenvolupament local PlayStation®Talents donen suport al llançament d'Arcade Land, el primer videojoc adaptat a infants i joves afectats de paràlisi cerebral.

L'objectiu d'Arcade Land és normalitzar la vida de persones amb mobilitat reduïda i aconseguir que puguin jugar amb PlayStation®4 sense la necessitat d'utilitzar un comandament.

La paràlisi cerebral és la principal causa d'invalidesa infantil, amb 2,5 casos per cada mil naixements.

La creació del videojoc ha estat impulsada en la quarta edició del Programa d'Emprenedoria Social de l'Obra Social ”la Caixa”, que fins ara ha donat suport a un centenar d'empreses de gran impacte social. L'entitat els proporciona suport econòmic, formació a càrrec de l'IESE Business School, assessoria juridicolegal a càrrec de la Fundación Uría Menéndez, acompanyament gerencial i treball en xarxa.