L’ONCE dedica el cupó del dia 12 d’abril al compromís centenari de l’Obra Social ”la Caixa” amb les persones

11.04.16

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el vicepresident executiu de l'ONCE, Alberto Durán, han presentat el cupó del dia 12 d'abril, commemoratiu del centenari de l'Obra Social ”la Caixa”, la primera acció de la qual va ser la celebració d'un Homenatge a la Vellesa el Dilluns de Pasqua del 1915 a la localitat de Sant Sadurní d'Anoia.

En paraules del president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé: «Creiem fermament que les persones grans poden aportar molt, i no ens podem permetre prescindir de la seva experiència. Les persones grans són el millor mirall en el qual ens podem reflectir. Les seves vivències són un tresor que cal preservar. I l'Obra Social ha vetllat, vetlla i vetllarà per preservar-lo. Com a societat, només així podem entendre d'on venim, on som i cap a on anem».

El director general de l'ONCE i el màxim responsable de la Fundació ONCE destaquen que la suma d'iniciatives com les que realitzen l'Obra Social ”la Caixa” i l'ONCE i la seva Fundació «construeixen societats millors per a tothom».