La Fundació Bancària ”la Caixa” homenatja les entitats que fan possible la seva tasca social: els imprescindibles

08.04.16

La nova campanya de publicitat de l’Obra Social ”la Caixa” vol reconèixer la contribució de les persones compromeses amb els altres i que dediquen la seva vida a lluitar pels que més ho necessiten.

Els espots recullen el testimoni de representants de les entitats Save the Children, Creu Roja Espanyola, el Comitè Espanyol d’ACNUR, Càritas, Federació Espanyola de Bancs d’Aliments, Fundació Mensajeros de la Paz, UNICEF, Fundació ONCE, Fundació Vicente Ferrer, Oxfam Intermon, Banc d’Aliments de Catalunya i Casal dels Infants, totes col·laboradores estretes de l’Obra Social ”la Caixa”.

«Per a l’Obra Social, les campanyes de publicitat són molt més que una acció de difusió. Amb aquestes campanyes volem sensibilitzar i mobilitzar la societat en favor dels col·lectius més vulnerables, en aquest cas donant veu a les persones i entitats amb les quals col·laborem i gràcies a les quals hem aconseguit arribar a gairebé 10 milions de persones el 2015. Tots hem d’aspirar a construir societats més justes i igualitàries, i tots som imprescindibles per aconseguir-ho», explica el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.