El president Puigdemont participa en una trobada per mobilitzar l’empresariat en la lluita contra la pobresa i per la igualtat d’oportunitats

28.01.16

A l'esmorzar, hi han assistit l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent; el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró; el vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner; la presidenta de la Fundació Rosa Oriol, Rosa Tous, i Sor Lucía Caram.

En el marc del programa #INVULNERABLES, s'ha organitzat una trobada amb empresaris i directius per presentar-los aquest projecte innovador amb l'objectiu de sumar esforços i fomentar la col·laboració entre el sector públic i el privat en favor de les persones en risc o situació d'exclusió.

Aquesta iniciativa pilot es durà a terme a Manresa, Figueres, Manlleu, Lloret de Mar, el Vendrell, Tortosa, Salt i el barri de la Mariola de Lleida.

"L'objectiu d'#INVULNERABLES és garantir la igualtat d'oportunitats a les persones i, en especial, als nens, ajudant-los directament a ells i a les seves famílies", ha explicat Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”. "Volem motivar l'empresariat a sumar-se a aquesta iniciativa i a ajuntar les forces tots plegats per construir una societat millor, més justa, i que doni més oportunitats a les persones que més ho necessiten", ha afegit