L’Obra Social ”la Caixa” ja ha ajudat més de 5.700 joves autònoms a pagar la quota de la Seguretat Social

08.01.16

Aquesta iniciativa s'emmarca en l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

El projecte facilita subvencions de 75 euros mensuals durant sis mesos a autònoms menors de 30 anys que s'hagin acollit a la tarifa plana que ofereix el Ministeri, i l'amplia. Les ajudes estan disponibles a la pàgina web http://www.creemosenlosjovenes.es.

Aquestes ajudes, a les quals l' Obra Social ”la Caixa” destina un pressupost global de 5 milions d'euros, estaran disponibles fins al desembre de 2016. El suport de l'Obra Social a l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove també inclou l'impuls del portal Empléate.

El president de la Fundació Bancaria ”la Caixa”, Isidre Fainé, explica: «Fomentar l'ocupació entre els joves és un dels reptes socials del moment. Per això, a través d'aquestes ajudes volem donar suport a aquells que han posat tota la seva il·lusió, creativitat i perseverança en un projecte empresarial propi».