Els voluntaris de ”la Caixa” han atès un milió de persones vulnerables en deu anys

Sevilla

21.11.15

La Fundació Bancària ”la Caixa” ha celebrat la primera dècada del seu programa de Voluntaris en una trobada a Sevilla al que han assistit el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, i els presidents de les 40 associacions de voluntaris de ”la Caixa”, entre altres personalitats.

En els deu anys del programa de Voluntaris de ”la Caixa”, hi han participat més de 7.370 empleats en actiu, jubilats de l'entitat i els seus familiars en 12.490 activitats arreu d'Espanya, i han arribat a 1.005.150 persones.

«Els voluntaris de ”la Caixa” s'han convertit en l'exemple viu de la vocació social amb la qual va ser fundada la nostra entitat. Tots ells són una extensió imprescindible de la nostra acció social i traslladen de manera altruista el nostre compromís als qui més ho necessiten, per a la qual cosa arriben a tots els racons d'Espanya», afirma Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”.