Benestar Social i Família, l’Obra Social “la Caixa”, la Fundació del FC Barcelona i la Fundació Rosa Oriol impulsen el programa de lluita contra la pobresa #INVULNERABLES

19.11.15

L’objectiu és desenvolupar un paquet de mesures d’inversió social amb fort impacte territorial, que s’iniciarà a Figueres, Manlleu, Lloret de Mar, Manresa, El Vendrell, Tortosa, i el barri de la Mariola, a Lleida.

El Departament de Benestar Social i Família, l’Obra Social “la Caixa”, la Fundació del FC Barcelona i la Fundació Rosa Oriol estan impulsant un programa pilot de lluita contra la pobresa, amb la voluntat d’iniciar el camí que marquen els Objectius de Desenvolupament Sostenible, aprovats en l’Agenda 2030 de l’Assemblea General de Nacions Unides pel que fa a l’eradicació de la pobresa.

El programa neix arran de diverses trobades que es van iniciar el passat mes d’abril, quan es van reunir la vicepresidenta del Govern i titular de Benestar Social i Família, Neus Munté, i la monja dominica sor Lucía Caram, i es va detectar la necessitat de sumar esforços per lluitar contra la xacra de la pobresa, amb la implicació i la responsabilitat de tothom.