L’Obra Social ”la Caixa” facilita reforç educatiu a més de 36.000 infants en risc d’exclusió durant el curs 2015-2016

18.09.15

La iniciativa s'emmarca dins de CaixaProinfància, el programa d'atenció a famílies amb infants de 0 a 16 anys en situació de vulnerabilitat.

Una de les línies principals de treball del programa és garantir la promoció socioeducativa dels menors, des del moment que es concep l'educació com un motor de progrés individual i col·lectiu.

Aquest any, CaixaProinfància també ha reforçat les seves accions per a la tornada a l'escola amb el lliurament d'un kit bàsic de material escolar a infants atesos pel programa a les principals ciutats espanyoles.

«L'atenció a la infància amb menys oportunitats és una de les prioritats de l'Obra Social. Volem contribuir a oferir-los un futur més esperançador, i l'educació és, sense cap dubte, una de les millors eines per aconseguir-ho», explica Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”.