”la Caixa” destina més de 3,5 milions d’euros a pal·liar situacions de pobresa a tot l’Estat espanyol

06.08.15

A través de la convocatòria de Lluita contra la Pobresa i l'Exclusió Social 2015, ”la Caixa” concedeix ajudes a projectes dirigits al desenvolupament integral i al procés d'inclusió social de persones en situació de pobresa o exclusió social.

Aquesta és una de las set convocatòries del Programa d'Ajudes a Projectes d'Iniciatives Socials de ”la Caixa”, que destinarà a aquest any més de 17 milions d'euros a projectes en el conjunt de l'Estat.

Dels 167 projectes seleccionats en aquesta convocatòria, 106 han presentat la seva candidatura als Premis ”la Caixa” a la Innovació i Transformació Social 2015.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat la seva gratitud a aquestes entitats que "accepten i acullen la realitat de la vulnerabilitat social, no com una condició de fracàs vital, sinó com una oportunitat de creixement i de canvi".

Etiquetes