L’Obra Social ”la Caixa” i la FESBAL impulsen una campanya de microdonatius per facilitar el consum de llet a famílies en risc d’exclusió social

15.04.15

El 20,4 % de la població espanyola, és a dir un de cada cinc habitants, viu per sota del llindar de la pobresa, cosa que impedeix que consumeixin aliments bàsics regularment. La xifra és pitjor quan ens fixem en el col·lectiu de menors: més d'un de cada quatre infants residents a Espanya (26,7 %) estan en risc de pobresa.

La llet és un dels aliments més sol·licitats per les entitats socials que atenen col·lectius en risc d'exclusió, però no se'n recull en una quantitat suficient per garantir-ne el consum mínim en famílies en situació de vulnerabilitat.

Davant d'aquesta realitat, l'Obra Social ”la Caixa” posa en marxa la campanya de recollida de llet «Cap nen sense bigoti», en favor de la FESBAL. La campanya, oberta des d'avui i fins al 20 de juny, permetrà fer donacions econòmiques a través dels canals electrònics següents: web Microdonatius de ”la Caixa” (