L’Obra Social ”la Caixa” commemora els cent anys del seu primer acte d’obra social, en homenatge a la vellesa

06.04.15

El president de la Fundació Bancària “la Caixa”, Isidre Fainé, ha acompanyat aquest matí 400 persones grans en la celebració de l’efemèride d’un esdeveniment pioner en homenatge a la gent gran. L’Homenatge a la Vellesa celebrat a Sant Sadurní el 5 d’abril de 1915 va suposar el primer acte d’obra social de l’entitat.

Una missa oficiada pel bisbe de Girona, un dinar de germanor al Celler Gran de Can Codorníu i un concert líric amb intèrprets del Conservatori del Liceu han amenitzat l’acte de reconeixement organitzat per la Fundació Bancària “la Caixa”.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha assegurat: «Les persones grans són el millor mirall en el qual reflectir-nos i les seves vivències són un tresor que cal preservar i l’Obra Social ha vetllat, vetlla i vetllarà per preservar-lo. Com a societat, només d’aquesta manera podem entendre d’on venim, on som i a cap a on volem anar».

Etiquetes