La Betsaida, nou centre de referència per la igualtat d’oportunitats

09.03.15

El nou centre de referència del Casal dels Infants del barri de Llefià de Badalona, La Betsaida, ha obert avui les seves portes a les institucions, empreses i ciutadans que l’han fet possible. Els infants, joves i famílies d’aquest casal de Badalona l’han mostrat, orgullosos, als il?lustres convidats.

La jornada ha començat a les cinc de la tarda amb la visita del Molt Honorable Senyor Artur Mas, President de la Generalitat de Catalunya, que, guiat per Miguel i Tania, dos infants del casal, ha visitat les instal?lacions de La Betsaida acompanyat també per l’Honorable Senyora Neus Munté, Consellera de Benestar Social i Família; l’Il?lustríssim Senyor Juan Fernández, quart Tinent d’Alcalde de l’Àmbit d’Atenció a les Persones de l’Ajuntament de Badalona; Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”; Marc Simón, director corporatiu de l’Àrea Social de la Fundació Bancària ”la Caixa”; Roser Rosell, presidenta del Casal dels Infants, i la resta de membres de la Junta Directiva i de l’equip del Casal dels Infants.

Totes aquestes personalitats han pogut visitar els espais de l’antiga i remodelada escola badalonina on el Casal dels Infants treballa des del passat mes d’octubre per la igualtat d’oportunitats de tots els nens i nenes (Casal Obert Infantil), dels joves (Casal Jove de Badalona i Xarxa d’Accés al Treball) i de les famílies (Vincles, Xarxa d’Ajudes i Serveis per a Famílies de Badalona Sud, L’Esport Suma) dels barris que l’envolten. En total, més de 400 infants, joves i les seves famílies gaudeixen d’aquest nou espai.