Xavi Hernández, ambaixador de l’Obra Social ”la Caixa”, la Fundació Cruyff i la UEFA inauguren un camp de futbol a Terrassa per a col·lectius en risc d’exclusió

07.10.14

Xavi Hernández, ambaixador de l'Obra Social ”la Caixa”; Johan Cruyff, fundador de la Fundació Cruyff; Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, han inaugurat avui el Cruyff Court Xavi Hernández a Terrassa.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d'ús lliure, amb l'objectiu de fomentar l'esport entre infants i joves i inculcar valors com la responsabilitat, la integració, el joc en equip i la prevenció del sedentarisme o l'obesitat infantil. Actualment hi ha 187 Cruyff Courts al món i el de Terrassa serà el novè d'Espanya.