Xavi Hernández, ambaixador de l’Obra Social ”la Caixa”, i la Fundació Cruyff crearan un camp de futbol per a nens desafavorits a Terrassa

13.08.14

Xavi Hernández, ambaixador de l'Obra Social ”la Caixa”; Jaume Giró, director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, i Johan Cruyff, fundador de la Fundació Cruyff, han acordat la creació d'un camp de futbol Cruyff Court a Terrassa, localitat natal del centrecampista del Barça.

L'Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Cruyff uneixen esforços en un projecte en què conflueixen els seus objectius estratègics: la integració social de col·lectius vulnerables, en el cas de l'Obra Social i del seu ambaixador Xavi Hernández, i el foment de l'esport entre col·lectius en risc d'exclusió i infants amb discapacitat, en el cas de la Fundació Cruyff.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d'ús lliure que tenen com a objectiu fomentar l'esport entre infants i joves i inculcar valors com la responsabilitat, la integració, el joc en equip i la prevenció del sedentarisme o l'obesitat infantil. Actualment hi ha més de 185 Cruyff Courts al món, i el Cruyff Court Xavi Hernández serà el novè a Espanya.