L’Obra Social ”la Caixa” destina més de 3,5 milions d’euros a 163 projectes per al desenvolupament integral de persones en situació de pobresa

11.08.14

La convocatòria de Lluita contra la Pobresa i l'Exclusió Social té com a objectiu la inclusió social de persones en situació de vulnerabilitat, mitjançant projectes dirigits a facilitar el seu desenvolupament  integral, potenciar les seves capacitats i afavorir la igualtat d'oportunitats.

Més de 62.000 persones de 15 Comunitats Autònomes seran les beneficiàries de les ajudes concedides en aquesta convocatòria del Programa d'Ajudes a Projectes d'Iniciatives Socials 2014.

Com a novetat, aquest any l'Obra Social ”la Caixa” concedirà un premi a 10 projectes innovadors i d'efecte transformador presentats en qualsevol de las cinc primeres convocatòries.

El President de ”la Caixa” i de l'Obra Social ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha assenyalat que "la contribució a la integració social de les persones més vulnerables i els col·lectius més desafavorits continua sent un dels nostres principals reptes i compromisos amb la societat".