Benestar Social i Família, l’Obra Social “la Caixa” i la Fundació Casa Sant Josep construeixen un nou Centre Residencial d’Acció Educativa a Tarragona

Tarragona

21.07.14

La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté; el director general de l'Obra Social ”la Caixa”, Jaume Lanaspa, i el president de la Fundació Casa Sant Josep de Tarragona, Jaume Recasens, han anunciat aquesta tarda la construcció d'un nou Centre Residencial d'Acció Educativa (CRAE) a la ciutat de Tarragona.

El nou equipament servirà per a traslladar l'actual CRAE que la Fundació gestiona a la ciutat. En aquest sentit, les noves instal·lacions acolliran els mateixos serveis que es presten actualment: servei residencial, d'acolliment familiar pre-adoptiu i el centre d'acolliments familiars.

Per a tirar endavant el projecte, les tres parts han subscrit un conveni de col·laboració que permetrà construir i equipar el nou centre, que s'ubicarà a l'avinguda Estanislau Figueres. L'edifici comptarà amb planta soterrani, planta baixa i quatre plantes i tindrà una superfície de 2.678 m2, amb un pressupost total d'execució de 4.993.394 ?, segons el projecte presentat per la Fundació Casa Sant Josep.

L'Obra Social ”la Caixa” col·laborarà en el projecte de construcció amb una aportació econòmica de 1'5M?, una subvenció que es farà efectiva amb quatre anualitats i que s'emmarca en el conveni establert entre el Departament de Benestar Social i Família i l'Obra Social.