La Fundació Arte y Mecenazgo, impulsada per ”la Caixa”, lliura els seus premis 2014 a Soledad Sevilla, Pilar Citoler i Silvia Dauder

06.05.14

CaixaForum Madrid acull la cerimònia de lliurament dels guardons que atorga la Fundació Arte y Mecenazgo per distingir el treball de les parts implicades en el procés de creació i divulgació de l’art: artistes, galeristes i col·leccionistes.

Les guardonades en les tres categories dels Premis Arte y Mecenazgo 2014 han estat l’artista Soledad Sevilla, la galerista Silvia Dauder i la col·leccionista Pilar Citoler. Totes destaquen per la seva professionalitat i pel paper que tenen com a impulsores del sector.

Amb una dotació de 90.000 euros, aquests premis impulsats per ”la Caixa” són mostra de l’acció de mecenatge en la creació artística que exerceix l’entitat. Les premiades han rebut com a guardó una escultura creada per Miquel Barceló especialment per a aquests premis.