“la Caixa” proposarà a l’Assemblea General transformar-se en fundació bancària i traspassar la seva participació a CaixaBank a Criteria CaixaHolding

10.04.14

La nova Fundació Bancària Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa”, gestionarà la totalitat de l'Obra Social i agruparà a Criteria CaixaHolding totes les participacions accionarials de “la Caixa”, inclosa la de CaixaBank (55,9%), i les emissions de deute de “la Caixa”.

Així mateix, també correspondrà a l'Assemblea General aprovar els Estatuts de la Fundació Bancària “la Caixa” i la composició del Patronat, el seu màxim òrgan de govern i representació.

El president del Grup “la Caixa”, Isidre Fainé, considera que aquesta nova reorganització permetrà a entitat “mantenir, enfortir i desenvolupar els nostres tres àmbits d'actuació fonamentals: el financer, l’empresarial i el social, la nostra raó de ser”.