Sant Joan de Déu inicia la construcció del seu nou Hospital de Dia, gràcies a Xavi Hernández i a l’Obra Social “la Caixa”

20.02.14

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé;  el jugador del F.C. Barcelona, Xavi Hernández; la seva dona, Núria Cunillera; i el Germà Joaquim Erra, director general de Cúria Provincial de l'Orde Hospitalari Sant Joan de Déu; han presentat avui el projecte de l'Hospital de Dia, que duplicarà la capacitat de l'hospital de dia actual.

El jugador i la seva dona van donar les aportacions rebudes com a regals del seu casament per a aquesta causa i l'Obra Social ”la Caixa” també ha fet una donació per fer realitat aquest espai, on els pacients reben tractament de manera ambulatòria sense haver de quedar ingressats.

L'Hospital ha recaptat ja 100.000 euros per construir aquest nou espai i ha iniciat una campanya per recaptar els 900.000 euros més que els falten per aconseguir el milió d'euros que costa l'equipament.