“Som el que mengem” fitxa Carme Ruscalleda, Cesc Fàbregas i Marc Bartra

09.12.13

El president Sandro Rosell ha presentat la nova etapa de la campanya «Som el que mengem» de la Fundació FC Barcelona, que enceta la seva tercera temporada consecutiva. L'acte s'ha dut a terme al Mercat de la Concepció de Barcelona, i hi han participat Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona; Carme Ruscalleda, xef; Josep M. Pelegrí, conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya; Raimond Blasi, regidor de Comerç, Consum i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona i president de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona; i Elisa Durán, directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”; a més de representants de les altres entitats col·laboradores en el projecte.

«Som el que mengem» és una campanya impulsada per la Fundació FC Barcelona amb la col·laboració de la Fundació Alicia, la Fundació SHE (Science, Health and Education), l'Obra Social ”la Caixa”, l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona, la Fundació Dieta Mediterrània, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona.

Aquesta campanya de foment dels hàbits alimentaris saludables entre els joves incorpora com a imatge la reconeguda xef Carme Ruscalleda i els jugadors del primer equip del FC Barcelona Cesc Fàbregas i Marc Bartra. Tots tres protagonitzen el nou espot de «Som el que mengem», en què conviden els joves a menjar sa sota l'eslògan «Menja sa, cuina bé, juga millor!». En aquesta nova etapa la campanya vol familiaritzar els joves amb la cuina, com a primer pas per seguir una dieta equilibrada.