Els voluntaris de ”la Caixa” recullen a tot Espanya més de 500 tones d’aliments destinats a infants en risc d’exclusió social

22.11.13

”la Caixa” ha implicat tots els seus empleats i clients en una recollida d'aliments per a la infància a través de la qual s'han aconseguit reunir 509.751 quilos d'aliments destinats a les famílies amb fills en risc d'exclusió ateses per la Creu Roja.

Més de 1.500 voluntaris de ”la Caixa” de tot Espanya han esdevingut una peça clau en la gestió logística de la campanya, ja que s'han encarregat de seleccionar i traslladar els donatius físics a les seus de la Creu Roja, des d'on es faran arribar directament a famílies en situació de vulnerabilitat.

Per això, i com a novetat, enguany els subministraments principals que s'han aportat són els que reforcen un bon esmorzar o berenar per als petits (cereals, galetes, farinetes i sucs de fruita), com també productes bàsics d'alt valor nutritiu com ara arròs, pasta, llegums secs, oli i conserves.

Per mitjà dels 300 punts de recollida presencials a tot Espanya, els empleats i empleades de ”la Caixa” han aportat un total de 255.407 quilos d'aliments. A més, s'han posat a disposició de clients i empleats tots els canals electrònics de l'entitat per fer donacions econòmiques, i per aquesta via s'han recollit 254.344 quilos de queviures.