L’Obra Social ”la Caixa” i la FEB presenten el conte Blancaneu i els set nans

23.07.13

El president de la Federació Espanyola de Bàsquet, José Luis Sáez, i el director executiu de ”la Caixa” i director general adjunt de la Fundació ”la Caixa”, Jaume Giró, han presentat aquest matí a l'Espacio 2014 d'Alcobendas l'últim conte de la campanya http://www.comptaambmicontralapobresa.org/ca/, impulsada per l'Obra Social ”la Caixa” a favor de Save the Children per a l'atenció d'infants en situació de vulnerabilitat.

Els jugadors de la NBA Ricky Rubio, José Manuel Calderón i Víctor Claver; els exjugadors Garbajosa, Montero, Romay i Rafa Vidaurreta, juntament amb el seleccionador Juan Antonio Orenga, i Amaya Valdemoro protagonitzen la versió més divertida, solidària i esportiva de Blancaneu i els set nans.

Durant l'acte s'ha lliurat a Save the Children un xec per valor de 200.000 euros, import que s'ha recaptat des que va començar aquesta campanya de lluita contra la pobresa infantil, el desembre del 2012, fins avui.

Després de presenciar el conte renovat, un grup d'infants participants en els programes d'aquesta entitat social han fet diverses activitats a l'àrea recreativa del museu, juntament amb Juan Antonio Orenga, Jorge Garbajosa i José Antonio Montero.

La lluita contra la pobresa infantil és una línia d'actuació prioritària per a l'Obra Social ”la Caixa”, especialment en la conjuntura actual. Des de l'any 2007, l'entitat financera ha atès prop de 213.000 infants en risc d'exclusió, cosa que s'ha traduït en una inversió de més de 249 milions d'euros.